بانک کشاورزی

تاریخ: 30 مرداد 1387

برگزاری کارگروه بازاریابی و تجهیزمنابع ویژه بانوان در مدیریت استان یزد

در راستای بکارگیری، مشارکت، تعامل، همفکری و هم اندیشی همکاران خانم شاغل در خصوص تجهیزمنابع و بازاریابی همایشی در 19 مرداد ماه درسالن اجتماعات مدیریت یزد با حضور مدیران ارشد استان و کارشناسان تجهیزمنابع و بازاریابی درسالن اجتماعات مدیریت برگزار شد. مدیر استان با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه واقتصاد کشور چهار محور کاری درسازمان را رضایتمندی مردم، رضایتمندی همکاران، منافع سازمانی و همسوئی با مسئولین عنوان کرد و گفت بانوان می‌بایست در شعب به عنوان نیروهای بانشاط و فعال شناخته شوند. وی ادامه داد اگر بخواهیم سازمانی پویا و خلاق داشته باشیم. بایستی تفکر، ذهنیت و احساس همه ما حول محور مشتری باشد. احمدی بحث فکر و تشکیل اتاق فکر را مورد تاکید و چاره اندیشی برای جذب منابع بیشتر را نیاز ضروری فعلی ماعنوان کرد و ضرورت داشتن یک برنامه کاری منسجم که اعتقاد همگانی بر آن متصور باشد و در جهت تحقق آن با تمام وجود تلاش نموده تاکید داشتند ، وی در پایان سخنانشان هدف از تشکیل جلسه را یاری گرفتن از فکر ، اندیشه و تبدیل این افکار به باورها و اجرائی کردن آن برشمرد . پایان بخش این نشست هم ارائه نظرات ، تعیین اعضاء اصلی کارگروه تجهیزمنابع ویژه بانوان بود که ده نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند که مقرر شد سه نفر آنها در کارگروه هفتگی تجهیز منابع شرکت نمایند.